luni, 15 noiembrie 2010

Dacă tot am scris acolo la rubrica de interese că îmi plac si artele marţiale, am hotărât sa pun si ceva de genul. Şi ce să îmi treacă prin cap, dacă nu un super filmuleţ cu o superbă practicantă a unui sport atât de dur!
Nu ştiu la ce o sa fie mintea fetelor care or să vadă filmarea(eu cred că la mobilitate, constituţie, lipsa totală de şunculiţă şi altele din gama "femeile se iubesc între ele"), în schimb drăgălaşii de baieţi se vor gândi la cât de bună trebuie sa fie Chloe în pat, ce poziţii ar încerca cu ea ş.a.m.d. neţinând cont de faptul că tipa e capabilă sa te lege de pat înainte să îţi dai seama ce ţi se întâmpla şi poate să ţi-o tragă mai rău decât Jesse Jane. Staţi liniştiţi/liniştite că şi eu mi-am imaginat una alta cu draguţa de Chloe:X. Vizionare placută!
P.S.: Băieţi, nu o căutaţi pe Google deoarece nu a pozat încă în Playboy!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:)

Vreti sa ma cunoasteti? E destul de greu...daca voi reusiti, e bine....eu nu am ajuns la performanta asta. Cert este faptul ca sunt inchis in mine, diger anumite informatii si subiecte cat mai mult cu putinta pentru a-mi da cu parerea intr-un mod cat mai eficient si unic...restul pentru mine inseamna zero.
Let's talk...

Iertarile(Adrian Paunescu)

Tu sa ma ierti de tot ce mi se-ntampla,
Ca ochii mei sunt cand senini, cand verzi,
Ca port ninsori sau port noroi pe tampla,
Ai sa ma ierti, altfel ai sa ma pierzi.
Vad lumea prin lunete maritoare
si vad gradini cu arme mari de foc,
Sub mana mea deja planeta moare
si in urechi am continentul rock.
Ai sa ma ierti ca sunt labilitate
Ca trec peste extreme fulgerand,
Ai sa ma ierti preablanda mea de toate,
Eu sunt nemuritorul tau de rand.
Ai sa ma ierti ca nu pot fara tine
si daca n-ai sa poti si n-ai sa poti
Mie pierzandu-te-mi va fi mai bine
Eu tristul cel mai liber dintre toti.
si cum se-ntampla moartea sa le spele
Pe toate-nobilandu-le fictiv,
Ai sa te-apleci deasupra mortii mele
si tot ai sa ma ierti definitiv.
Ai sa ma ierti in fiecare noapte
si-am sa te mint in fiecare zi,
si cat putea-va sufletul sa rabde,
cu cat te voi iubi iti voi gresi.

Replici

Poetul

Tu esti o unda, eu sânt o zare,
Eu sânt un tarmur, tu esti o mare,
Tu esti o noapte, eu sânt o stea -
Iubita mea.

Iubita

Tu esti o ziua, eu sânt un soare,
Eu sânt un flutur, tu esti o floare,
Eu sânt un templu, tu esti un zeu -
Iubitul meu.

Tu esti un rege, eu sânt regina,
EU sânt un haos, tu o lumina,
Eu sânt o arpa muiata-n vânt -
Tu esti un cânt.

Poetul

Tu esti o frunte, eu sânt o stema,
Eu sânt un geniu, tu o problema,
Privesc în ochii-ti sa te ghicesc -
Si te iubesc!

Iubita

Îti par o noapte, îti par o taina
Muiata-n pala a umbrei haina,
Îti par un cântec sublim încet -
Iubit poet?

O, tot ce-i mistic, iubite barde,
În acest suflet ce tie-ti arde,
Nimic nu e, nimic al meu -
E tot al tau.